Logo Bezpečně na kole
Chraň si oči brýlemi

SPRÁVNÁ STRAVA, BENZÍN KAŽDÉHO CYKLISTY

Správná strava a pitný režim jsou další důležitým aspektem pro každého aktivního jedince, tedy i cyklisty. Požádali jsme proto další ambasadorku projektu, PhDr. Kláru Coufalovou, Ph.D. z UK FTVS, odbornici na výživu o pár praktických rad. Není to nic složitého, stačí dodržovat pár jednoduchých zásad.

 

klara.jpg

Klára Coufalová, DOPORUČUJE A RADÍ:

1) Jez pravidelně cca 4-6x denně.

2) Nevynechávej snídani, naopak poslední jídlo si dej nejdéle 2-3 hodinky před spaním.

3) Denně sněz 400 g zeleniny a 200 g ovoce.

4) Snaž se vyhýbat potravinám obsahující cukr (sladkosti, sušenky, sladké nápoje).

5) Omez konzumaci tučných potravin (smažená jídla, tučná masa, uzeniny, chipsy, tučné omáčky, tučné mléčné výrobky atd.).

6) Vypij denně alespoň 1,5 – 2 l neslazených tekutin, v létě a při sportování více.

7) Mysli na pestrost při výběru potravin.

8) Dopřej svému tělu dostatek pohybu.

« Zpět na novinky12.10.2018,